mandag den 30. september 2013

First guitar lesson


For det første vil jeg lige forklare at billedet, altså ikke har noget at gøre med indlægget. Jeg gad bare ikke lige tage et billede af mig selv og synes ikke at I skal snydes for billeder, så I får et billede af min første weekend med min værtsfamilie, da jeg var ude og plukke æbler. 


Nu til indlægget.. 
Idag havde jeg min første guitarlektion og det var så godt. Min lærer er så sød og siger "godt klaret" på dansk når jeg er god og sådan, fordi han spurgte hvad "good job" hed på dansk. Og jeg spurgte ham selvfølgelig om han kunne spille Sweet Home Alabama (altså I kender mig jo efterhånden..), hvilket han kunne, så han spillede lige det første stykke for mig. 
Jeg har fundet ud af at jeg har små fingre.. Jeg har svært ved at nå de forskellige noder eller hvad man kalder det, på grund af dét og så er mine fingre stive, men han siger jeg vil få muskler i dem og på et tidspunkt kunne spille Sweet Home Alabama. Jubi!! Hahaha. 

Da jeg kom ind ad døren snakkede ham læren, der har været udvekslingsstudent i Tyskland tysk til mig igen haha, og jeg svarede selvfølgelig tilbage på tysk. Så ja jeg får både øvet mit tyske og engelske herovre. 

Glæder mig til min næste guitarlektion/time.. Hvad man nu vælger at kalde det. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar