onsdag den 18. september 2013

I love the exchange student life!


Mig og Vittoria

Endnu en vidunderlig dag i staterne er gået, jeg begynder at falde mere og mere til. Jubi!

Jeg har siden jeg kom tænkt på at melde mig ind i en club, men vidste ikke hvilken og hvordan man gjorde, jeg havde dog hørt at idag (onsdag) ville der være sådan noget "open house" agtig, eller hvad man nu vælger at kalde det, jeg vidste bare ikke hvor og hvornår.... Jeg lod godt mærke til at mange elever gik imens vi havde lunch, men troede bare de skulle tidligere til time eller sådan noget. 
Da jeg kom op til min study time igen efter lunch, snakkede alle om hvilken club de havde meldt sig ind i og så spurgte jeg sådan hvad er det der club noget, hvor foregår det? Og min søde lærer fortalte så alt om det, hvor det foregik og hvornår man kunne melde sig ind osv. osv. Og en sød pige Adrian (tror jeg hendes navn staves) var sådan 'følg med mig så kan jeg gå med dig ned og vi kan gå og kigge lidt på hvad der ville være interessant'. Hun var SÅ sød og jeg fik meldt mig ind i 'Running Club', nu hvor der ikke er mulighed for at jeg kan nå og meldte mig til en efterårssport. Jeg overvejer også at melde mig ind i 'T-Hawk Super Fan Club', det er sådan en club der handler om at hjælpe med at arrangerer events til f.eks. vores football games, så man virkelig mærker vores high school spirit og så overvejede jeg en anden club også, men som ikke kan lade sig gøre fordi jeg er i Running klubben...ville nemlig rigtig gerne have været en del af 'Yearbook' klubben. 

Så alt i alt er jeg nu medlem af klubben 'Running Club' og overvejer 'T-Hawk Super Fan Club', OG så har jeg tænkt mig at gå til guitarundervisning her i byen efter skole, da jeg virkelig godt kunne tænke mig at lære og spille på guitar, og min værtsfar har desuden en guitar jeg kan øve mig på :-)

Efter skole idag tog jeg til Skyzone (trampolinland) sammen med Vittoria (udvekslingsstudent fra Brasilien). Vi havde det SÅ sjovt sammen og lavede planer om hvad vi bare SKULLE nå at gøre og opleve, inden vi tog hjem......Secrets - shhhhh...........

Ingen kommentarer:

Send en kommentar