fredag den 27. september 2013

Overlevelsespakke


Gæt hvad der lige er kommet ind ad døren IGEEEEEN!!! Oh yeah en overlevelsespakke fra min dejlige danske familie. Med blandt andet RUGBRØØØØØD (jeg er seriøst i himlen), et kig ind blad, sødt brev og katalog omkring et gymnasies studieretninger jeg skal have kigget på. Jeg elsker jer og kan slet ikke takke jer nok for RUGBRØD og i det hele taget bare at i gad bruge tid og penge på endnu en pakke. 
Savner jer rigtig meget, men har det skide godt :-)


Nu vil jeg smutte til "The Rave" som det vidst kaldes.. Det er en fest kirken står for, som vidst eftersigende skulle være ret billig og man har vidst spandex tøj på og sådan noget.. Men nu må vi se, jeg ved ikke hvad jeg kan forvente, jeg har i hvert fald bare ikke taget spandex på, haha!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar