torsdag den 26. september 2013

Trying new things

Ehm....Jeg ved ikke engang om jeg holder rigtig på den her guitar.... Stakkels gut der skal prøve at lærer mig det! ;-)

Jeg får virkelig udfordret mig selv og prøvet nye ting her i staterne! 
Jeg har længe allerede inden jeg forlad Danmark, snakket om at det kunne være fedt at lærer at spille på guitar. 
Jeg snakkede med min værtsmor om det og hun synes det lød som en fed idé, så i dag tog vi ned til Jack's Guitar Garage for at se hvad det kostede hos ham og hvordan og hvorledes. Jeg vil sige at priserne er ret dyre, men det er måske bare dyrt at gå til guitar.. Men i hvert fald jeg har min første time på mandag, som er sådan en prøvetime, så jeg kan se om det er noget for mig. Derefter kan jeg beslutte om det er noget jeg vil gå til og så betale for 1 måned, så jeg har 4 lektioner guitarundervisning om måneden, og jeg kan vælge om jeg vil tage dem solo eller med andre mennesker - stemmer mest for solo så jeg ikke ydmyger mig selv fuldstændig, haha!
Min værtsfar havde en guitar stående i garagen, så jeg har fået lov til at låne den. Jubi :-)
Gutterne nede i Jack's Guitar Garage stememde den lige og fiksede en af strengene for kun 1 dollar!! Ham der fiksede den fortalte mig at han havde været udvekslingsstudent i Tyskland, dog kun i 3 måneder med han spurgte mig på tysk "Sprechen Sie Deutsch?" og så svarede jeg tilbage på tysk "ehm ein bisschen". 
Jeg ved ikke hvorfor men hver gang og det er virkelig HVER GANG, jeg ved eller find ud af en person kan spille på guitar, så spørg jeg om han/hun kan spille "Sweet Home Alabama" haha, og jeg spurgte selvfølgelig også ham. Han kunne lidt og det lød såååå fedt! Det har længe været min drøm at lære enden at spille "Sweet Home Alabama" eller Sweet Child O' Mine på guitar - det kunne være så overdrevet fedt hvis jeg nåede at få lært det!!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar