lørdag den 5. oktober 2013

Første OG SIDSTE løb

Legepladsen vi kom forbi fangede opmærksomheden og vi droppede lige løbet for 2 minutters børnehaveleg.


Min værtsfar tog dette billede da vi krydsede mållinjen. Elsker seriøst det her billede.

Min værtsfar og værtsøster Makayla har efterhånden deltaget i et par løb her i weekenderne, og jeg tænkte hvorfor ikke tage med og se hvordan det er. Så idag stod jeg op 7:40, spiste morgenmad og 8:20 kørte vi hen til der hvor løbet blev afholdt. 
Da start gik var jeg sådan virkelig oppe og kører og tænkte hold kæft hvor går det godt, jeg er ikke gået død endnu efter 1 mile, det må være en ny rekord (det skal siges at jeg hader at løbe, det er ikke min stil, gør det kun for at holde mig i form). Og efter jeg har løbet næsten halvvejs går jeg død og går et godt stykke hvorefter jeg så møder Makayla, og går resten af løbet sammen med hende haha. Ej okay vi løb ned af bakkerne. Det var et 3 miles løb så det var ikke engang særlig langt, (3 miles svare til 4 km.. tror jeg). 
Men ja altså cirka 140 deltog og jeg mener vi kom på 110'ende pladsen eller sådan noget. Den første person kom ind på 20 minutter, Makayla og jeg kom ind på 48 minutter...... Pinligt men altså vi havde det sjovt. 
Min værtsmor siger da jeg møder hende til Matthew's baseball game "how was it?", og jeg siger "I don't think I'm gonna join the running club..." og griner, haha. Hader, hader, hader at løbe, må finde en anden måde at få motion på og så må jeg finde mig en anden club, tænker Algonquin Rhythm hvor vi danser pardanse som cha cha, salsa, tango osv. Det nok mere mig end det der løbe halløj. 


Nu skal vi ud og plukke græskar og i aften får vi gæster, så I kan se frem til et par indlæg mere. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar