onsdag den 16. oktober 2013

Spirit Week, day 2: Color Wars

Fra højre: (mig = junior), Kat = freshmen, Vittoria = senior, fyr jeg ikke ved hvad hedder = sophomore, Nick = senior og fyr jeg ikke ved hvad hedder = junior. 

Så idag var det Color Wars, altså Freshmen var klædt i rødt, Sophomores i grøn, Juniors i lilla og Seniors i Orange. 
Jeg er junior og havde intet lilla og hverken min værtsmor Heather eller min værtssøster Madi havde noget sådan rigtig lilla, Madi havde dog denne blå/grå/lilla (kunne ikke helt finde ud af hvad farve den havde) sweater eller hvad det kaldes, og jeg tænkte det er jo bedre end ingenting så den tog jeg bare på. Madi er sophomore og havde ikke noget grønt, så hun lånte en grøn t-shirt af Heather. 
Nogen gjorde meget ud af det, andre havde bare "normalt" tøj på, og nogen havde bare lige en t-shirt eller noget i den stil på, for at signalere hvad årgang de var og for også lige at være lidt med. 

Min cooking class er meget blandet, altså vi har alle 4 årgange i den klasse og jeg hev bare fat i folk der repræsenterede vær sin årgang, for at få et billede. Jeg kendte ikke engang 2 af drengene jeg hev med ind på billedet, bad dem bare om at være med på billedet haha. Grunden til jeg hverken kender deres navn eller dem, er fordi jeg først lige er kommet ind i den klasse igår, såå det er ret nydt. 



Nu til en sjov historie i min Writing Workshop klasse idag. Jeg har altid lakrids i min taske fordi jeg får folk til at smage det, (det gode gemmer jeg dog herhjemme, haha) og idag fik Vittoria og jeg, Lindsey og Nick til at smage det. De var ved at brække sig, haha. Så kommer min lærer Ms. Gagliardo ind ad døren og så spørg hun om hun må smage det, og jeg tænker "tjo jo flere der brækker sig jo bedre" så jeg giver hende et stykke, og hun er sådan "hmm, different" og så siger jeg "yeah you can spit it out", og så griber hun fast om bordet og siger "NO! I'm gonna finish this" og det var bare så sjovt, hun kæmpede virkelig igennem med at få slugt det og så siger jeg "Oh and there is horse blod in it" og så kigger alle bare på mig og siger "WHAT?!", og så prøver jeg at forklare at det er muligt der er hesteblod i lakrids, det er ikke sikkert men i gamle dage puttede man i hvert fald hesteblod i lakrids. Og der har Ms. Gagliardo slugt den og alle er bare ved at brække sig, det var SÅ sjovt jeg grinte seriøst så jeg blev helt rød i hovedet, jeg kunne slet ikke få vejret. 
Så efter den time spørg jeg Ms. Gagliardo om hvornår det er vi skal aflevere vores portfolio, og jeg kan seriøst bare ikke udtale det ord, så da jeg står der og kæmper mig igennem det der ord, flækker hun bare af grin og så flækker jeg og Vittoria af grin, og så siger Vittoria "yeah, last week I had to explain what purple was..." Haha. Og så siger Ms. Gagliardo da hun har fået vejret igen "wait, say it again", så siger jeg det og så flækker hun bare af grin igen, haha! Elsker seriøst den lærer, hun er overdrevet skøn. 




Øverst i indlægget ser i et billede af de personer jeg hev fat i for at få mit billede, haha. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar