tirsdag den 17. september 2013

Funny school day


Jeg har haft en virkelig sjov skoledag idag. Den startede ud lidt kedelig..tidlig morgen er jo aldrig sjov, men i hvert fald i min study time lavede jeg mine fransk lektier og snakkede lidt med Sergi (spansk udvekslingsstudent). Vi har også 2nd lunch sammen så vi spiste lunch sammen og idag var faktisk første gang jeg smagte skolens kantinemad. Jeg købte en kyllingesalat og småkage til frokost og må sige det faktisk smagte overraskende godt.
Men i hvert fald Sergi og jeg havde det sjovt og snakkede om lidt af hvert. Jeg ville drille min veninde Line lidt, som er udvekslingsstudent i Alabama og jeg ved hun tager spansk herovre og det gør jeg ikke. Så jeg fik Sergi til at skrive en hel masse spansk til hende og i starten tror jeg faktisk hun troede det var mig der skrev, men til sidst skrev hun "du bruger jo google translate" og jeg svarede "nej" så skrev hun "så bruger du en eller anden app" og jeg tog et billede af Sergi og skrev "nej jeg bruger Sergi" hahaha. Jeg tog så Sergi's mobil og skrev en hel masse dansk til hans veninde og det var bare virkelig sjovt..specielt med Line. Hahahah! Nok endnu en af de der situationer, hvor man selv skulle have været der ;-)

I Drama idag formåede jeg at ydmyge mig selv igen, igen.. 
Vi legede en leg hvor vi alle står i en rundkreds og så skal en person stå inde i midten af rundkredsen. Kan ikke huske hvad han hedder ham der stod inde i midten så lad os bare kalde ham Ryan, men Ryan peger så på en person og råber personens navn han peger på. I dette tilfælde tror jeg det var Tim der blev råbt og peget på, så han dukkede sig og Mitch og jeg som stod ved siden af Tim skulle så reagere lyn hurtigt, pege på hinanden med en pistol lavet ud af fingrene og råbe "bang". Mitch var virkelig hurtigt, jeg nåede kun lige at kigge på ham og jeg blev så forskrækket at jeg tog hænderne op for mine øjne (ligesom vist på billedet), og skreg og råbte "aaahhhh" som om jeg virkelig skulle dø, så min lærer Ms. Morrison sagde "Josephine are you okay?" og jeg var bare sådan "ja, ja I'm fine thanks" og hele klassen var flade af grin. Hahaha! Må nok indrømme jeg også selv var flad af grin bagefter. Haha. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar