lørdag den 21. september 2013

I love high school



Vittoria, mig og Nick

Jeg har det simpelthen for fedt her i USA. 
Igår var jeg til min anden første football game og det var endnu federe denne gang. Vores football team stinker virkelig, men alligevel er vi i godt humør og har det fedt. Algonquin er også kendt for sin high school spirit, hvilket jeg virkelig godt forstår. 
Det var meningen jeg skulle mødes med Vittoria inden kampen startede, men kunne ikke finde hende, så jeg hang ud med nogle piger fra min fransk klasse og Nick fra min dramaklasse, som jeg fandt halvejs igennem kampen. OG til sidst fandt Vittoria mig, hvilket var et held, da hun skulle have et lift hjem...ved ikke hvordan hun ellers ville være kommet hjem, hvis vi ikke havde fundet hinanden, haha!
kampen sluttede klokken 9:00 og min værtsmor hentede os 9:30...vi havde ikke helt styr på hvornår kampen ville ende, men Nick var så sød at underholde i den halve time, ved at spille musik på sin guitar og synge lidt hjemmeskrevede sange for os. Han var faktisk overraskende god, hans sange får mig til at tænke på Frankrig og jeg aner ikke hvorfor. Jeg må få ham til at spille en sang til, så jeg kan optage det og i kan hører det her på bloggen. 

Nu vil jeg smutte til Applefest........Hvad det så end er?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar