søndag den 22. september 2013

Outlet shopping


Jeg har været på outlet shopping idag, med min værtssøster Madi og værtsmor Heather. Jeg prøver så vidt muligt at beherske mig med mine køb, så jeg kun køber det nødvendige og indimellem lige køber lidt mere end nødvendigt, hvis budgettet er til det....det vil nok blive hvis jeg i slutningen af måneden har godt med penge tilbage. Dog prøver jeg også at sætte lidt penge til side hver måned, da jeg gerne vil med på en ferie til Hawaii med andre udvekslingsstudenter i marts/april, og mor og far kan jo ikke sponsorere alt, de er i forvejen sponsorer for lommepengene - og hele udvekslingsopholdet ;-)
Jeg købte et par jeans, et par Nike løbesko og en skoletaske. Disse slags skoletasker er totalt "in" på i hvert fald Algonquin. Og jeg tænkte, nu hvor min Fjällräven skoletaske er for lille til mine mapper og bøger, og min anden skoletaske er gået i syningen efter den lange rejse, kunne jeg lige så godt købe en flot, lækker og trendy skoletaske. 


Jeg arbejder stadig på min New York video..... men I skal nok få den!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar