fredag den 22. november 2013

Makeover + Catching Fire

Fra højre: Bella, Aly og Nelia

Igår (torsdag aften) omrking 17:00 tiden tog jeg til shoppingscenteret kaldt 'Solomon Pond Mall' med mine værtssøstre Bella og Aly og værtsmoster Nelia. Først spiste vi aftensmad og derefter shoppede vi. Ifølge Nelia og Aly (der elsker fashion) trængte jeg til en makeover fordi jeg altid går i sort tøj, så vi gik i Forever 21 og de fandt farverigt flot tøj til mig, som jeg så skulle prøve. Det var faktisk lidt som man ser på film, når jeg prøvede noget nyt trådte jeg ud af the dressingroom (har glemt det danske ord) og viste dem hvad jeg havde på. Det var enden et mærkelig fjæs der sagde "nej duer ikke" hvis de ikke kunne lide tøjet, eller også smilede de, gav thumbs up eller klappede hvis de godt kunne lide tøjet. Vi havde det rigtig sjovt med det og jeg fik købt en masse nyt farverigt tøj. 

Senere tog vi i biografen for at se den nye The Hunger Games movie, Catching Fire. Under filmen fik jeg det virkelig dårlig, sådan kvalme, svimmelhed og en voldsom hovedpine. Jeg har den sidste uges tid haft rigtig ondt i halsen og været utrolig snottet så det kom ikke bag på mig, men hold op hvor var det svært at nyde filmen når jeg havde det så dårligt, det var ellers en rigtig god film. 
Da vi kom hjem spurgte jeg min værtsmor om hun havde en spand jeg kunne tage med op ved siden af sengen, hvis jeg skulle kaste op i nat da jeg havde det rigtig dårligt og så forklarede jeg hende, hvordan jeg havde det. 

Jeg har ikke været i skole idag, jeg har faktisk ligget i sengen hele dagen og kun lige været oppe for at tisse, kan heller ikke rigtig få noget ned i maven, min værtsmor gav mig dog et eller andet jeg skulle prøve at tage, så det meste af min hovedpine er forsvundet nu, jeg er kun svimmel og har feber nu. 

1 kommentar:

  1. Hej Josephine :-)
    Først og fremmest tak fordi du deler dine erfaringer, gode som dårlige, som udvekslingsstudent.
    Er ked af at du måtte igennem værtsfamilieskift og sikkert en masse ubehagelige episoder.
    Jeg ved ikke om jeg har misset det, men har du fundet ud af, om du kan blive permanent hos din nuværende værtsfamilie eller skal du skifte igen efter nogle uger?
    ....og til sidst .... Du kan da ikke bare skrive at du har fået en make-over og en masse nyt farverigt tøj uden at vise billeder ..... elsker make-overs og nyt tøj ;-)
    Kram fra Neel

    SvarSlet