mandag den 18. november 2013

It's called Bayern München NOT Bayern Munich!!!


Her til aften havde jeg en lang diskusion med min værtsbror Antonio, som går utrolig meget op i fodbold, om de her i USA kalder fodboldholdet Bayern München for Bayern Munich. Hvad er det dog for en katastrofe! Et så fantastisk hold som Bayern München skal da ikke ændres til Bayern Munich, jeg aner ikke hvorfor de har ændret det til at det skulle hede Bayern Munich, eller hvordan man overhovedet kan få sig selv til kalde det dét, men det er en katastrofe og jeg skal nok få lært Antonio og alle hans fodboldvenner at det altså hedder Bayern München og ikke andet!! 
Vi sad og spillede brætspil da jeg spørg ham om han kendte fodboldholdet Bayern München og så siger han Bayern Munich? and I'm like hvad kaldte du det lige?! Og så fortsatte diskussionen og vi googlede og alt det der, for at se hvem der havde ret og vi begge havde egentlig ret, men det er stadig forkert at kalde et så overdrevet awesome hold, for andet end Bayern München. 


Nu til en anden ting. Jeg deler seng med min værtssøster Bella og idag fortalte hun mig at jeg havde været urolig og chikaneret hende om natten, ved at trille over til hende og bruge hende som sådan en krammepude nærmest, haha. Jeg flækkede af grin da hun fortalte mig det, for det mindede mig om da jeg plejede at sove hjemme hos min mormor og morfar med min kusine Emilie. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar