søndag den 17. november 2013

Soft Landing Camp 2013 - NYC



Bedre sent en aldrig jo..
Jeg ved ikke om I kan huske at jeg lovede jer at udgive en video fra min Soft Landing Camp i New York City, men ja den er 3 måneder forsinket og min dårlige undskyldning er at jeg har været i tvivl om jeg skulle lave den færdig eller ej for jeg var egentlig startet på den for længst, men mine videoer jeg optog er så ringe optaget og jeg havde slet ikke så mange som jeg troede, og jeg er egentlig bare utilfreds med resultatet og synes den har været kedelig at lave, fordi jeg ikke er tilfreds med mine videoer. Jeg ville aller helst bare have ladt hver med at udgive den, men jeg holder hvad jeg lover og her er den så.
Vil dog gerne lige sige at kvaliteten slet ikke er så ringe i iMovie hvor jeg lavede den, som den er på Youtube, det er Youtube som forringer dens kvalitet. Nyd min dårlige video - jeg lover at den næste vil blive meget bedre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar