fredag den 15. november 2013

Dinner with my siblings and Lindsey


Jeg er lige kommet hjem fra en rigtig hyggelig aften med mine søskende Bella, Aly og Antonio og skønne veninde Lindsey.
Jeg havde inviteret dem alle ud på en middag, Lindsey fordi jeg skyldte hende penge og ikke kan få kontanter i automaterne herovre med mit VISA elektron kort, og mine nye søskende fordi jeg gerne vil vise hvor taknemmelig jeg er for at bo med dem. Jeg kan godt lide at gøre noget for andre og vise min taknemmelighed på den måde, og jeg så er taknemmelig for at have Lindsey som min veninde jeg altid kan regne med, og mine nye værtsøskende som jeg kommer så godt ud af det med, det er allerede som om jeg har boet her i flere måneder, bare efter 1 uge med dem.
Der var ikke ét kort øjeblik hvor samtalen ikke kørte derudaf, vi snakkede og snakkede og snakkede og grinede og havde det egentlig bare så hyggeligt og sjovt sammen og fik så lækkert mad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar