torsdag den 14. november 2013

Værtsfamilie skift - usikker omkring fremtiden


Min værtsbror Antonio og værtssøster Aly

Min værtssøskende Antonio, Bella og Aly

Og som I kan se her bliver jeg kaldt Fina, haha. 


Okay så jeg synes det var på tide at fortælle jer at i weekenden, havnede jeg i den situation hvor jeg rent faktisk fik besked på at finde et nyt hjem, da min værtsfamilie ikke ville have mig boende mere, jeg var udsat for nogle ret ubehagelige oplevelser, jeg fandt så en familie og jeg bor nu i 2 uger hos min veninde Bella. Situationen er meget indviklet og jeg forstår ikke engang hvad der sker, men jeg har haft nogle problemer med min værtsfamilie lige fra starten og fredag og weekenden koksede det helt, og ja akutnummeret til explorius blev brugt flere gange og tårerne trillede ned af mine kinder, men ja jeg har det rigtig godt nu og har fået nogle super gode søskende, Bella (17), Aly (16) og Antonio (14). Vi kommer rigtig godt ud af det med hinanden og det samme gør jeg med min nye værtsforældre Bernadette og Richard og mosteren Nelia, som bor her indtil januar. Jeg føler jeg har boet her i flere måneder og de behandler mig alle som en del af familien. 

Familien spurgte hvad mit kælenavn var derhjemme og jeg forklarede dem hvordan man udtalte navnet Josephine på dansk og at min mor altså derfor kalder mig Fine, de kan dog ikke finde ud af at udtale e'et tilsidst så nu bliver jeg kaldt "Fina" af dem, hvilket gør at jeg føler mig endnu mere en del af familien og de spørg rigtig meget indtil Danmark, hvilket da glæder mig da jeg da gerne vil lærer dem om den danske kultur. 

Som sagt er det lige nu kun midlertidigt at jeg bor hos min veninde, og jeg ved ikke hvad der efterfølgende skal ske, da jeg stadig venter på en løsning fra min organisation ICES.

Billederne her er fra søndag aften hvor jeg officielt flyttede fra min gamle værtsfamilie, vi hyggede udenfor ved bålet og spiste slik og bare havde det sjovt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar