mandag den 11. november 2013

R.I.P. Day, hug an exchange student Day & fun Night out with Lindsey


R.I.P. listen
                                      

I gymnastiksalen da vi havde samling omkring spirituskørsel
Lindsey
Lindsey
                                
Okay så fredag var en rigtig mærkelig dag. I højtaleren om morgenen blev der sagt, at idag ville der hvert 15 minut blive ringet med en klokke i højtalerne, fordi der hvert 15 minut dør en person på grund af spirituskørsel. Hver gang klokken ringede, blev der hængt et billede af en elev på skolen op på en R.I.P liste. En dreng, Freddie, blev anholdt da vi havde frokost, af en politimand. Altså det hele var skuespil, men det skulle forestille at Freddie blev anholdt for spirituskørsel. Jeg kunne til at starte med ikke finde ud af om det var rigtigt eller ej, fordi det var så virkeligt. En rigtig politimand kom ind i kantinen, blev vist hen til Freddie som så blev lagt i håndjern og derefter ført ud af kantinen. Når en elev "døde" kørte der en politibil rundt om skolen, for at gøre det hele endnu mere virkeligt. 
I 6 period skulle alle elever gå i gymnastiksalen og så ville alle anholdte og døde fortælle deres historie om "hvordan de døde"/blev anholdt". Så det hele var et projekt om hvor farligt spirituskørsel er. 

Fredag var også "international hug an exchangestudent day", så jeg gik rundt med sådan et skilt om det og fik mindst 40 kram i alt. Det var en fantastisk dag, kram er lige det udvekslingsstudenter har brug for nogle gange. 

Fredag aften hentede min veninde Lindsey mig og så kørte vi til vores football game, det var virkelig koldt så vi besluttede os for at tage hjem halvvejs igennem kampen. Lindsey skulle lige besøge en af sine venner på job, og derefter gik vi ind på en restaurant og spiste macaroni and cheese, så kørte hun mig hjem til min veninde Bella, som jeg faktisk har sovet hos i 2 nætter nu. Elsker Lindsey, hun er simpelthen en af de sjoveste og mest udadvendte personer jeg kender. Jeg synes stadig det er mærkeligt, at jeg har venner der kan køre bil og at de endda er på min alder, men det må jeg jo nok hellere vende mig til, for sådan er America bare. Jeg ville ønske vi kunne kører som 16 årige derhjemme, eller måske bare 17 årige så vi kan kører bil i 1.G haha.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar