søndag den 3. november 2013

Awesome weekend (Mom? Can you pay me out of jail..)



Jeg har simpelthen haft den mest fantastiske weekend. Den startede med at fredag stod jeg i snackboden til vores football game og hjalp til, sammen med mine venner Bella og Christian. Da en politimand kommer og siger han godt vil be om en hotdog, står jeg sådan helt overrasket/chokeret med åben mund og polypper og han står der med det der blik like "what! what is wrong with you?", og så siger Bella og Christian "she's an exchange student from Denmark", og så begynder jeg at grine helt vildt og siger "I've never been so close to an american policeofficer before!" og så tager han sine håndjern frem og putter mig i håndjern, hahaha! Han satte prikken over i'et på min aften. Tak politimand, så fik jeg også prøvet det i USA. 

Om lørdagen tog jeg hen til Bella for at holde Harry Potter Marathon med Vittoria og Bella, jeg har aldrig set Harry Potter før, men de er begge store fans af dem. Det endte med at vi sov der og blev længe oppe og så film. Det var så hyggeligt og hendes mor lavede det bedste måltid til aftensmad, jeg hidtil har fået i Amerika..og det sundeste. Det smagte som man får det på danske restauranter, det var den her lækre salat med lækker krydret kylling og god dressing, ej hvor var det fantastisk. 


3 kommentarer:

  1. Hahah, hvor sjovt! Og hvor er det hyggeligt at følge med i dit liv som udveklingsstudent! Jeg fortryder selv, at jeg ikke tog afsted!

    Knus!
    //Ida
    www.livetifoelgeida.dk

    SvarSlet