lørdag den 2. november 2013

Halloween (trick-or-treating)

Vittoria, Lindsey, mig og Emilie

Mig og Vittoria

Mig og Vittoria

Peace, love & harmony

Lindsey, mig og Vittoria

En forhave der var pyntet til Halloween

Endnu en forhave

Emilie, Vittoria og jeg

"trick-or-treat"

Igår var det Halloween og det er jo en stor amerikansk dag/aften, eller hvad man nu kalder det. I skolen var folk klædt ud i kostumer, og det var bare virkelig fedt det hele og lærerne havde dekoreret deres klasseværelser med halloween pynt, så amerikansk! 
Om aftenen skulle jeg ud og gå slik eller ballade, eller som det hedder her ovre "trick-or-treating", så du banker/ringer på folks dør og siger "trick-or-treat". Jeg var klædt ud som hippie og gik sammen med min veninde Lindsey og Vittoria og Emilie. Det var så sjovt og vi fandt ud af, at hvis vi fortalte folk vi var udvekslingsstudenter fik vi ENDNU mere slik!! Jeg har aldrig fået så meget slik på en aften i hele mit liv, og det var faktisk ligesom man ser i film med børn der render op og ned af vejene i kostumer, og folk der åbner døren og har gjort masser ud af pynt på huset osv. Jeg elskede det og ville ønske jeg kunne gøre det igen idag, haha. 
Alt i alt en kæmpe oplevelse, vi var dog lidt gamle til at gå trick-or-treating.. de fleste børn er ikke mere end 13 år, haha. 



Billederne er ikke taget af mig men af Emilie, og hun har forresten selv en blog om hendes udvekslingsstudent liv, så tjek hendes blog ud: http://emilieboston.blogg.no



P.S dette indlæg er skrevet klokken 23:59 fredag nat, men nu gik mit internet så kan ikke lægge det ud, derfor kommer det nok lørdag morgen eller sådan noget.. bare så I ikke bliver forvirret når jeg skriver "igår var det Halloween", da man jo fejre Halloween d. 31 oktober.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar