onsdag den 30. oktober 2013

Brænd på skolen



Jeg troede jeg skulle have en helt normal historietime, som jeg plejer og den startede egentlig også sådan ud. Vi så film om 1. verdenskrig da brændalarmen pludselig begynder at ringe og blinke. Min lærer siger okay alle sammen gå stille og roligt mod døren, ingen panik og gå mod nærmeste udgang fra skolen. Jeg panikkede virkelig inden i fordi jeg som barn havde en dårlig oplevelse med brænd, jeg var så bange og rystede nærmest. 
Så vi stod på parkeringspladsen i cirka 5 minutter, da der kommer en politibil og en brændbil. Derefter kommer der endnu en brændbil, som kører om på den anden side af skolen. Efter at vi havde stået sådan 30 minutter ude på parkeringspladsen, gik vi ind igen og forsatte normal skoledag og undervisning. 
Jeg sprugte folk i mine forskellige klasser om det var en øvelse eller rigtig for jeg kunne ikke lugte røg, mere lugten af smeltet smør, men folk sagde at det var en rigtig brænd måske bare en lille en, da øvelserne som regel ikke tager mere end 5 minutter og lærerne ved som regel hvornår vi har øvelser, men idag vidste de det ikke.... Såå ja og jeg prøvede at tage nogle billeder af politibilen og brændbilen, men som I kan se blev det ikke så godt... men jeg kan jo ikke bare gå og lege high school turist ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar