tirsdag den 20. august 2013

Luggage tags



Min mor har været så sød at købe nogle lidt fancy kuffertmærker, så hvis mine kufferter bliver væk kan de se hvem der ejer dem jo. De er desuden også meget pænere og sjovere, end de der man kan tage gratis i lufthavnen. 

Mange af de venner jeg ikke ser så tit, er begyndt at skrive sådan "hej, hvordan er USA", "har du det godt i USA", "hvordan er det at gå på high school", "hvordan var New York City?" osv. osv. og det eneste jeg kan skrive hver gang er "gid jeg vidste det.. jeg er stadig i Danmark, har ikke fået placering endnu..." og det er bare SÅ trist ikke at kunne skrive "jeg har det vildt fedt, NYC var AMAZING".....
Men det er nu dejligt de skriver, så ved jeg da de tænker på mig :-)

Jeg vil snart introducere jer for min youtube kanal, så hold jer opdateret på bloggen.

Mange knus fra en utålmodig Josephine der stadig venter på værtsfamilie og placering.......


Husk jeg har en afstemning i bunden af bloggen, som du meget gerne må deltage i!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar