søndag den 8. september 2013

Dagen i dag

Texas Roadhouse


Sergie (fra Spanien), mig, Vittoria (fra Brasilien) og Lea Emilie (fra Norge)

Sergie, mig, Vittoria og Lea Emilie

Okay det kan godt være bloggen bliver lidt uoverskuelig nu, da jeg vil begynde at skrive indlæg fra dagene som de nu kommer, og så kommer de indlæg jeg egentlig burde have skrevet i sidste uge lidt efter lidt. De indlæg jeg er sent ude med er New York City: Dag 2, Ankomst hos værtsfamilien og skolen, samt jeg har tænkt mig at lave en video fra min New York tur, når jeg har tid. Men i hvert fald, jeg håber i ikke synes det er for forvirrende, jeg vil bare så gerne have at I også kan følge med i hvad jeg laver her og nu.


Idag har jeg været ude og gå en tur med min værtsfamilie, og senere tog vi på noget der hedder Texas Roadhouse. Det er sådan en virkelig fed Texas/cowboy inspireret restaurant, altså man føler nærmest man er i Texas!
Hvis man har fødselsdag og siger det til servitricen, stiller hun sig op på en stol og råber "vi har en med fødselsdag" eller noget i den retning, og så råber hun "kan jeg få et happy birthday" og så råber hele restauranten "happy birthday", og så råber servitricen "kan jeg få et yee-haa" og så råber hele restauranten "yee-haa", og ja det er bare virkelig fedt!! Og hun råber selvfølgelig ikke på dansk, selvom det ville være såååå sejt hvis hun gjorde!! Haha.

Senere skulle min værtsbror Matt til baseball kamp, og jeg tog hjem og lavede mine fransk og britisk litteratur lektier, (som jeg forresten fatter brik af - prøver at få ændret den klasse). 
Sent på eftermiddagen hentede min kontaktperson Kati mig, og de andre udvekslingsstudenter der går på Algonquin High School. Vi kørte på isbar og skulle hører om nogle ICES regler Kati skulle fortælle os. 
De andre udvekslingsstudenter er sååå søde. Lea Emilie (udvekslingsstudent fra Norge), har lunch/frokost sammen med mig (der er 3 forskellige tidspunkter man har frokost på, fordi skolen er så stor), så vi har aftalt at mødes foran kantinen imorgen, så vi kan spise frokost sammen. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar