søndag den 8. september 2013

New York City: Dag 1

Minde til John Lennon i Central Park


H.C. Andersen i Central Park - Simon på skødet af ham ;-)


Alle os explorius elever fra Norge, Sverige, Finland og Danmark, der var i NYC på det tidspunk

Igen alle os explorius elever

Monica Geller's lejlighed





TIMES SQUARE

Grand Central Station

Pizza på hotelværelset med pigerne

Det var dog sidste lørdag jeg oplevede min første dag i New York.. men altså som i kunne læse i mit korte indlæg fra tidligere på ugen, gik min adapter i stykker og jeg har haft travl...

Første dag var vi på guidetour med den virkelig sjove guide Mike, som alle holder af. Vi så blandt andet, Central Park, Grand Central Station, Empire State Building, Times Square og Rockerfeller Center (det var pigerne og jeg dog ikke op i, da vi prioriterede shopping højere.. og nu ærgre vi os over det, haha). Men i hvert fald, det var en virkelig fed og hyggelig dag. Vi fik shoppet en masse, hygget en masse og set en masse. 
Det rygtes at hotellets mad er virkelig dårlig, så vi bestilte en pizza, den var dog heller ikke lige frem fremragende men kunne da spises... 

Det var egentlig kun Ditte, Sacha og jeg der boede på værelse sammen, Anna boede på værelse med en svensk og norsk pige men vi flyttede alle hendes ting over til os så hun kunne bo sammen med os andre danske piger og ikke følte sig uden for. 

Jeg ved ikke hvad jeg ellers skal skrive om NYC: Dag 1. Halvdelen af dagen gik vel egentlig bare ved at Mike viste os rundt og den anden halvdel gik med shopping. 


Hold jer opdateret på bloggen - New York City: Dag 2 vil snart komme op :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar