torsdag den 26. september 2013

Interviewet til skoleavisen


Efter disse billeder blev offentliggjort, forsvandt alle mine læsere... Jeg dømmer jer ikke venner. ;-)

Forklaring omkring billederne: Jeg savner min dejlige danske venner/klassekammerater, så jeg har valgt at sætte 2 billeder ind fra vores 9. klasses afslutningsfest i år. Gid jeg havde et gruppebillede med hele klassen! ØV.. Gutter hvis I læser det her, vil jeg altså bare gerne lige sige at jeg savner jer. Savner at se jer i min hverdag! Og jeg taler til jer alle - også jer der ikke er med på billederne.

Ej okay I får også lige et billede af mig fra idag


Men nu til hvad indlægget egentlig drejer sig om.
I dag da jeg kom ind i min writing workshop klasse, siger min lærer Ms. Gagliardo at der nok ville komme nogle fra skoleavisen, der er interessede i at interviewe mig til skoleavisen og jeg stod bare med et uforklarligt ansigtsudtryk, der sikkert har lignet et stort spørgsmålstegn.. Og inden i tænkte jeg nok i det øjeblik "hvor cooooool!!" Hahah. 
Jeg tror de skriver om alle os 4 udvekslingsstudenter der går på Algonquin, for jeg ved i hvert fald de også interviewede Vittoria fra Brasilien. 
De spurgte mig om lidt af hvert, om hvordan det var her i USA, hvad jeg savnede ved Danmark, hvor lang tid jeg havde været her og hvor lang tid jeg skulle blive her osv. osv. Men et spørgsmål jeg især husker var omkring min musiksmag, altså hvad for noget musik jeg lytter til og dem der kender mig hjemme i Danmark, ved jeg er en KÆMPE fan af 70'er og 80'er musik. Så jeg sagde at jeg elskede musik fra 80'erne og 70'erne og kunstnere som blandt andet Bee Gees, Whitney Houston og Cyndi Lauper. 

1 kommentar:

  1. Fin blog du har dig!
    Har du lyst til at følges? :)
    Knus
    www.thefashiondove.blogspot.dk

    SvarSlet