fredag den 4. oktober 2013

A great week



Endnu en skøn uge i Massachusetts er gået (ugerne går så stærkt...). 
Den her uge har stået på overraskende karakterresultater. Mit engelsk er rigtig rigtig dårligt, altså én af grundene til jeg valgte at blive udvekslingsstudent var for at lærer engelsk, udover at leve som en amerikaner, gå på high school osv. osv. Men jeg er i hvert fald ikke den bedste til engelsk, lad os bare sige det sådan. 

Jeg tager jo fransk herovre og det går skide godt. Vi har haft nogle quizer (ligesom en test, en test tæller bare 25% af din karakter i sidste ende..mener jeg det er, og en quiz tæller lidt mindre). Indtil videre har jeg fået 100 point i alle mine fransk quizer udover én hvor jeg kun fik 60 point, men ja 100 point giver et A hvilket er den bedste karakter du kan få (ved ikke med de der A+ A- osv), A er i hvert fald bare det bedste bogstav du kan få i karakter. 
I min historieklasse fatter jeg ikke en skid (for at sige det lige ud), og i sidste uge havde vi en quiz og jeg gættede mig rent faktisk igennem alle 17 spørgsmål. Jeg forstod ikke engang spørgsmålet men utrolig nok fik jeg 93% rigtig, hvilket giver et A. Jubi! Det var nok mere held end forstand..haha.
I min Art klasse har vi haft om negativtrum, farver osv. osv. forstod det ikke rigtig lavede bare hvad jeg synes var pænt, men vi skulle så lave en collage og jeg må igen have haft heldet med mig, for jeg havde åbenbart opfyldt alle mine læres krav i opgaven, uden jeg overhovedet vidste det, så jeg fik 100 point = A i art. 

I næste uge har jeg en test i US History og French, jeg regner ikke med at have heldet med mig mere, så wish me luck for det er nu det gælder....



Nu til min dejlige aktive eftermiddag.
Min ven Nick fra Drama ringede i eftermiddags til mig og spurgte om jeg ville mødes og spille tennis, og jeg tænkte hvorfor ikke? Godt nok er jeg utrolig dårlig til tennis, men man får da rørt sig. Jeg skulle bare lige have spurgt min værtsmor om det var okay og alt det der, hvilket det var så min værtsmor kørte mig ned til min High School hvor jeg mødtes med Nick, og han gik ellers igang med at forsøge at lærer mig at spille tennis. Han prøvede virkelig men jeg stinker virkelig til det, vi havde det dog sjovt og jeg glemte helt at tage billeder. Han spiller selv tennis og hvis jeg forstod det rigtigt, hjælper han vidst også med at træne små børn i det. 


Se så lige billederne øverst engang. Jeg har været så heldig at modtage et kort fra min farmor, farfar, faster og Marc fra Frankrig. Så sødt af dem altså, jeg er virkelig glad og taknemmelig for det :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar