fredag den 11. oktober 2013

Badminton club


Igår efter skole tog jeg i badminton klubben, (prøver at melde mig ind i så mange klubber jeg nu synes om og kan lide, for at få et støre bekendtskab og møde nye mennesker og få en masse venskaber). Men det var super hyggeligt, Sergi og Emilie meldte sig også ind i klubben, så vi spillede double badminton. Emilie og jeg mod Sergi og Jimmy (tror jeg han hed). Emilie og jeg var Team Scandinavia og Sergi og Jimmy var Team Chispa (eller sådan noget.. blanding af China og Spain, da Sergi er fra Spanien og Jimmy er amerikaner men født i Kina). Vi havde det super sjovt sammen og pjattede måske lidt for meget. 
Jeg gad ikke belæmre min værtsmor med at hente mig fra skolen, tænkte jeg godt kunne vente halvandentime på den sene skolebus. Desværre var det ikke så nemt, da det ikke er samme nummer bus man skal med fordi der istedet for 15-20 busser, kun kommer 4-6 når det er de sene. Først gik jeg ind i den første Northborough bus og hun spurgte hvor jeg vil hen og jeg fortalte min adresse og at det var i nærheden af Dunkin Donuts, og hun sagde at hun vidste ikke hvor det var så jeg måtte vente på den næste bus. Så ventede jeg 15 minutter mere, det var så en Southborough bus og jeg skal i hvert fald ikke mod Southborough ved jeg.. Så kom der endnu en Northborough bus og hun vidste heller ikke hvor det var jeg skulle af, men hun sagde jeg bare kunne hoppe ind. Så kørte hun alle de andre elever hjem og til sidst mig. Det tog cirka 25 minutter at komme hjem, hvor det normalt tager 10 minutter, men buschaufføren var rigtig sød, og spurgte hvor længe jeg havde boet i Northborough og jeg sagde jeg var udvekslingsstudent og så sagde hun oh okay fra Sverige? og med mit store spørgsmåltegn i fjæset sagde jeg nej fra Danmark, men hvordan vidste du jeg var fra Skandinavien og så sagde hun, på grund af min accent og mit blonde hår, som man ikke kan købe i en flaske og farve selv, haha! Hun havde faktisk været i Danmark engang for mange år siden. 
Jeg kom hjem 4:30 PM hvor jeg normalt kommer hjem klokken 2:15 PM, så det var en laaaang (men god) dag. 


Om aftenen så jeg film med min værtsfamilie, det var sådan en VIRKELIG sjov film og derefter gik jeg bogstaveligtalt på hovedet i seng - jeg var så træt. 


Jeg har 4 dages weekend, altså fri fredag og mandag..aner ikke hvorfor men det er meget dejligt, så jeg smutter ud og shopper til vores spirit week idag. 
Vi har spirit week i næste uge som er ugen op til homecoming. Spirit week betyder man skal klæde sig ud til dagens tema, der er hver dag i den uge. På billeder kan I se hvad vores temaer, de forskellige dage.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar