mandag den 14. oktober 2013

UNH (University of New Hampshire)

UNH

UNH

Fest i bilerne, på bilerne, på ladet ad bilerne osv. 

Makayla og jeg med vores UNH trøjer på

GO WILDCATS

UNH band (kan ikke huske ordet eller hvad det hedder, haha)

Tilskuere

Pause = lækre drenge i soldateruniform der laver armbøjninger. Det kan vi li'



Beklager jeg er lidt bagud med to indlæg, men I får dem begge idag. 


Lørdag var jeg i staten New Hampshire, som ligger lige over Massachusetts. Turen tog cirka 1 time og 30 minutter så det var ikke så slemt, men i hvert fald, hele familien tog til UNH (University of New Hampshire) for at se hvor min værtsmor og værtsfar havde gået på college. Det var såååå fedt at se og jeg var sådan helt "I wanna go to college, I'm coming back" agtig, haha. Så nu er min plan at når jeg kommer hjem spare jeg op til et år på college, (igen med explorius selvfølgelig) og så efter de 3 år på gymnasiet, tager jeg herovre og går på college. Det skrev jeg faktisk til min mor og så lavede hun bare den der ked af det smiley, haha kære mor.
College ER bare fedt!! Efter én dag hvor jeg har set bare lidt af hvordan det er at gå på college, er jeg blevet helt vild med tanken om det. Det må også være nemmere at få venner på college i og med man jo bor der (lidt ligesom efterskole vel..bare federe og mere amerikansk). 
UNH havde homecoming football game og skulle spille mod URI (University of Rhode Island), UNH vandt selvfølgelig 52-12. GO WILDCATS!!!
Der var god stemning og college eleverne festede inden kampen på ladet af deres biler, det var så fedt at se. Jeg har taget et billede af det (billede nr. 3), ved ikke om det kan fornemmes. 

Anyway jeg tager altså på college mor og far.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar