mandag den 14. oktober 2013

Witch's Woods





Som sagt er jeg lidt bagud med indlæg, men dette er det sidste jeg er bagud med...bortset fra New York videoen, den arbejder jeg stadig på, haha.


Igår var jeg til sådan noget halloween ting ting, der hedder Witch's Woods sammen med Madi og hendes bedste ven Nick. Det er sådan noget der handler om at blive skræmt og pisse i bukserne af skræk, altså dem der arbejder der, deres job er at gøre os så bange at vi pisser i bukserne af skræk. 

Vi startede først med at kører rundt i sådan en skov på ladet af en traktor. Køen til den tur var virkelig lang og mens vi står i kø står jeg og SMS'er da en person (jeg troede det var Nick), går hen og stiller sig ved siden af mig og kigger ned i min mobil. Jeg kigger op og ser den her vildt uhyggelige klovn og skriger seriøst så højt at Madi begynder at skrige, og så vender alle sig om mod os og dem bag i køen siger "Wow I don't hope we are going with you guys" haha. Mens vi kørte rundt i skoven kom der klamme zombier, hekse, klovne, vampyrer osv. springende ud fra skoven og gjorde dig bange. Et klamt zombie monster gjorde mig så bange at jeg seriøst skreg og skreg, og så lag han sig nærmest på mig og jeg slog bare Madi i ryggen og skreg Madi, Madi, Madi! og hun skreg selv fordi hun havde et monster foran sig. Jeg var SÅ bange! Længere inde i skoven kommer 6-7 zombier løbende ud fra træerne med rigtige motorsave der var tændte, de havde dog ikke kæde på så det var ikke farligt, men det tænker man jo ikke over mens zombier tvære den ned mellem dine ben.. Jeg skreg og skreg og var nød til at kravle ind på midten af ladet, fordi den der zombie var efter mig. Det var lidt som om alle de der døde, bare gik efter mig :-(

Senere gik vi ind i sådan et galehus, det skulle forestille et sindsygshospital hvor fangerne var sluppet løs. Vi kom ind i en gruppe på 7 cirka. Nick, Madi og jeg holdte hinanden i armene og skreg stort set hele tiden. Vi var så bange at vi seriøst skubbede de 4 andre foran os igennem gangene og råbte "GO GO GO!!", og de turde ikke gå frem af fordi de der sindsyge mennesker sprang frem fra krogene og væggene, og Nick blev ved med at råbe "Don't look back!", fordi vi blev forfuglt af 4 sindssyge mennesker der prøvede at slå os ihjel og blev ved med at sige "we are still here...", og det var bare så uhyggeligt. Alle os i gruppen på 7 væltede nærmest ud af døren hvor man kom ud, og bagefter var vi flade af grin og jeg aner ikke hvorfor, nok fordi vi ikke vidste om vi skulle grine eller græde. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar