tirsdag den 15. oktober 2013

Spirit Week, Day 1: Boston Sports Day

Sammen med Kat fra min cooking class

Senior Superlatives

So, idag var det første dag af vores Spirit Week på skolen. Spirit Week er sådan en optakt til Homecoming om fredagen, og så er der nogle der har bestemt dagenes temaer og så (hvis folk gider) klæder man sig ud til de temaer. 

Idag var det Boston Sports Day, hvilket ville sige man skulle have fantøj fra Boston sportshold, f.eks. Red Sox (Boston's baseballhold) som Kat og jeg var, eller Patriots vores football team, eller Bruins vores hockeyteam, altså bare et eller andet i den retning der relatere til Boston og sport. 

Ikke alle gad klæde sig ud, andre gjorde virkelig meget ud af det, ved kun at gå klædt i tøj der havde noget at gøre med Boston sport, andre tog en trøje, en cap eller noget i den stil på, men ja tror det afhænger af temaet, er sikker på mange flere er med på pajamas day på torsdag. 
Imorgen er det Color Wars, hvilket vil sige at Freshmens er røde i tøjet, Sophomores er grønne, Juniors (mig bl.a.) er lilla og Seniors er orange. 
Jeg ejer intet lilla så ved ikke om jeg låner noget af Madi eller hvad jeg gør, men ellers så skid hver med det, hvis jeg ikke lige går klædt i lilla den dag. 


På nederste billede kan I se et billede af vores Senior Superlatives. Det er seniors der er blevet stemt til f.eks. Best Smile. Alle seniors havde i sidste uge en seddel de skulle udfylde omkring det, jeg er junior så kunne desværre ikke være med til det, men jeg hjalp Vittoria lidt som er senior, med at udfylde de forskellige kategorier man kunne kåre seniors til.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar