onsdag den 30. oktober 2013

Pumpkin Carving

Naboens pige (har glemt hendes navn), Makayla og jeg

Mig og mit spøgelsesgræskar 

Okay så dette indlæg er faktisk halvanden uge forsinket.. Beklager meget at jeg først får blogget om det nu, og at bloggen har stået stille i halvanden uge. 

Ikke denne søndag vi lige har passeret, men sidste uges søndag skar jeg mit græskar ud, stor amerikansk ting jo. Jeg lavede et spøgelsesgræskar fordi jeg synes den var så cute, og jeg vil da sige at jeg gjorde et meget godt job nu hvor det var første gang jeg sådan rigtig skar i et græskar, derhjemme plejede jeg nemlig bare at lave de der trekantede øjne, trekantet næse og en mund. Vi havde naboens pige besøg, som også skar græskar ud med Makayla, Matt, Heather og jeg. Det var super hyggeligt, jeg oplever virkelig den amerikanske Halloween, haha. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar