søndag den 20. oktober 2013

Spirit week, day 4: T-Hawk Pride + Homecoming

Margo, Kat, Emilie og jeg

Emilie og jeg

Nick og jeg

I fredags var det spirit week, day 4: T-Hawk Pride, hvilket vil sige at vi skulle klæde os i Maroon eller Gold da det er skolens farver eller f.eks. en sweater, t-shirt, top eller noget i den stil med skolens navn "Algonquin" på eller "T-Hawks" da det er vores slags maskot. 

Om aftenen var der Homecoming football game, vi tabte selvfølgelig som altid men der var god stemning og high school spirit som man ser på film. 
Da kampen var slut gik vi videre til vores Homecoming Dance, det var SÅ fedt! Alle dansede bare og havde det sjovt. Der var 5 politibetejente som holdte øje hele aftenen, tror det er på grund af eleverne jo ikke må drikke.... halvdelen af senior årgangen var dog alligevel stang stive. 
Jeg var bange for at efter jeg havde været til The Rave (som jeg også skrev et indlæg om her på bloggen), ville folk også grind til den her "fest", det gjorde de dog heldigvis ikke, der var 4-5 par der gjorde det men andre dansede normalt ;-)
Eleverne har vidst også forbud mod at grind, efter der på en skole i vores naboby var piger der havde lavet hul i deres kjole bagtil, altså forstår i hvad jeg mener?.. Men i hvert fald det var en fed aften. 

Vores Homecoming Dance er desværre ikke hvor vi sådan styler os op i kjoler og stiletter og drengene i smoking/jakkesæt (kender stadig ikke forskellen), ligesom mange andre high schools Homecoming er, vi skulle bare have T-Hawk tøj på, lidt ærgerligt for havde klædet mig til at være fin, men der er altid Winter Ball og Prom. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar