torsdag den 17. oktober 2013

Spirit Week, day 3: Pajama Day

Vittoria, mig og Kat i vores pyjamas

Bella der spiser kagedej
Dette bliver et hurtigt indlæg for jeg er sindsygt træt, men der er nu heller ikke så meget at fortælle fra idag.


Idag var det Pajama Day, så folk skulle have pyjamas på i skole, hvis man altså ville. 
Det var virkelig sjovt at se folk komme i deres pyjamas og nattøj i skole, rigtig mange var med på idéen og nogle havde nogle virkelig sjove pyjamas og nogle kom i morgenkåbe og sådan noget, haha. 
Vi skulle kun i skole fra 7:30 til 10:35 idag da vi havde halv skoledag, fordi der var sådan noget konference noget agtig, hvor forældrene skulle ned på skolen og have et 5 minutters møde med sine børns lærer, om hvordan det går osv. 
Jeg tog hjem til min veninde Bella efter skole, og hendes bror Antonio havde selv 6 venner med hjem så der var gang i huset, haha. Hele kælderen er dog til os teenagere vi kan hænge ud i, altså der er bordtennisbrod, billiardbord, sofaer, TV osv. det er virkelig cool, Bella og jeg lod dog drengene om at være dernede og så sad vi og så X-factor oppe i stuen. 
Jeg kan virkelig godt lide hendes familie, Mrs. Montilla er så sød. Hun kom hjem fra byen efter hun havde handlet stort ind af madvarer med sin søster, som er på besøg og bor hos dem nogle dage og da de kom hjem serverede de hotdogs, pizza, brownies, chips, is, muffins og jeg ved ikke hvad, det var ret lækkert haha. Og så efter jeg har spist en hotdog og pizza, brownie og is siger Mrs. Montilla "are you still hungry Josephine, do you want more food?" og jeg er sådan "No, thank you I'm fine". Mrs. Montilla og hendes søster (har glemt hendes navn) havde faktisk været i Danmark før, de kendte til Tivoli og den lille havfrue og alt det Danmark er kendt for. 

Vil gå i seng nu er totalt smadret. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar